Friday 8 July 2011

En lille update...

Jeg begyndte at småpakke denne her uge og er nu "færdig" i dag.  Jeg har ikke ret meget tid i morgen, da jeg skal noget med familien hele dag + søndag og jeg er ved at løbe tør for dage... Det er mærkeligt at skulle pakke en kuffert til 1 helt år... Men det er altså lykkedes! 21,8 kg indtil videre (max. 23 kg, som jeg faktisk troede jeg ikke kunne overholde haha)... det der fylder mest er gaven til værtsfamilien, som jeg iøvrigt ikke kommer til at møde de første 2 uger da forældrene er på ferie (hmm..) så jeg ankommer til en velkomstfamilie d. 12. Det bliver spændende. Så kommer jeg da også til at møde nogle flere mennesker, det eneste er bare at jeg har ingen idé om hvem de er endnu.  
Jeg har også formået at ændre mit sprog på Facebook til brasiliansk portugisisk - lettere forvirrende...
Det skal nok blive godt :-) 

No comments:

Post a Comment